Глючить або перестав працювати вайбер 1 січня 2018

Отже 31 грудня 2017 стався збій у роботі серверів вайбера, зявилися помилки:


  1. Немає статусу в мережі,  

  2. Видалились усі повідомлення.

  3. Не надсилаються смс.

  4. Повідомлення не доходять до отримувача,

  5. Не працюють дзвінки..

Не хвилюйтесь, вайбер уже працює над вирішенням цих проблем, ми слідкуємо за їхніми новинами, і як тільки буде рішення ми тут його напишемо, 

Update 17.51 - "статус в мережі" працює, але у багатьох користувачів злетіла активація і код не приходить, чекаємо рішення



Update 20.00- " більшість проблем виправлено, але не в усіх користувачів
\

Update 02.01.2018 10.00- " більшість проблем виправлено, але не в усіх користувачів


Якщо не працює активація, пишуть що ще не виправили помилку



Update 02.01.2018 12.30- Viber і дальше працює над проблемами.. термінів усунення не надають

Особисто задали питання про активацію номера, чекаємо відповіді..



Update 03.01.2018  20.21  Вайбер заявив що майже всі проблеми вирішено, завтра після 12.00 повинно усе працювати, якщо номер не активується потрібно писати в службу підтримки
Update 04.01.2018  В кого продовжуються проблеми пишемо в службу підтрими, вказуємо номер, модель телефону, і усе що важливо, відповідають за 5 хв,
https://support.viber.com/customer/ru/portal/emails/new
пишіть в коментарях, які ще є проблеми, і можливо в когось уже усе працює 



 

Також можете ознайомитись з детальними статтями по проблемах Вабер
Стаття: Не працює Viber і видає помилку
Стаття: Не працює мікрофон у Viber
Стаття: Не правильний пароль активації

40 коментарі:

  1. Не працює вайбер,з'явилося вікно, що потрібно активувати вайбер, але не надходить смс з кодом активації.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Зараз перебої з роботою тому код може не прийти, але якщо ви вітали багато людей, то можливо отримали бан, в такому разі пишіть в супорт
      посилання є в цій статті
      http://www.abtels.com.ua/2017/02/viber-nepravylnyj-parol.html

      Видалити
  2. Дякую! Вітала до 7-8 людей, не більше.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. 7-8 людей це не багато) тому не потрібно хвилюватись, сервера вайбера не витримала навантаження, тому існують проблеми. Можливо вже завтра усе виправиться.
      Хороших свят!

      Видалити
  3. Після раптового запиту на активацію аккаунту і отримання все ж таки коду за 10 спроби - зникли всі діалоги (((( Вони будуть відновлені?

    ВідповістиВидалити
  4. Повідомлення не надходять і не отримуються, відмітка "статус" не працює.

    ВідповістиВидалити
  5. Доброго вечора,вайбер несподівано запросив код на активацію,але смс не прийшла,запит на зворотний дзвінок було відхилено.видалила програму,знову закачала,намагалася встановити,знову та ж проблема,смс із кодом немає,зворотного дзвінка теж,намагалася писати запит на офіційному сайті-його теж було відхилено,що робити????

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Прийдеться зачекати, мабуть мають забагато зверненнь,
      А смс, чекаємо вирішення від супорту вайбера,
      Скоріш за все скажуть зачекати до завтра коли все буде в нормі..

      Видалити
    2. Якщо не відправляли багато повідомлень, то проблем не буде, зараз сервера завантажені тому смс не прийде, сподіваємося завтра усе буде в нормі, слідкуйте за новинами, як тільки будуть новини я напишу

      Видалити
  6. Вайбер не працює, код активації не надходить.
    Підкажіть, будь ласка, чи потрібно час від часу робити запит, чи вайбер сам активується після вирішення проблем з сервером?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Доброго вечора, сам вайбер на жаль не активується, потрібно самому, але після 4 невдалих спроб активації номер блокується на 24 години, тому не робіть багато спроб, краще зачекайте позитивної новини..

      Видалити
  7. Не работает статус в сети,не видно собеседник когда был в последний раз

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ще тривають технічні роботи, у більшості користувачів такі проблеми, усе обіцяють виправити

      Видалити
  8. Вайбер так і не працює,код активації не приходить,при тому,що на інший номер надходить,а на мій ні,в техпідтримку запит неможливо написати,що робити?????

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не хвилюйтесь, вони ще не усе виправили, на рахунок смс, то можливо номер, який не можете активувати знаходиться на іншому сервері(який не працює), в кінці цієї статті залишу скритшот такого питання у супорт вайбера і їхню відповідь

      Видалити
  9. Вайбер досі не видає статус коли був в мережі і взагалі чи є у ній.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я б сказав дочекатись терміну який вказав вайбер, завтра 12.00, а тоді в разі проблем писати в їхню службу підтримки

      Видалити
  10. Там ніхто не відповідає,і далі не видно статусу контакта

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Теж написав лист, чекаю відповіді..
      повідомлю результат

      Видалити
    2. відповіли що потрібно вимкнути опцію, і через 24 знову ввімкнути, тоді усе запрацює

      Відкрийте Viber> "Ще"
      Виберіть "Налаштування"
      Виберіть "Конфіденційність"
      Вимкніть опцію "У мережі"

      Видалити
    3. У вас вайбер після цього вимкнення мережі став показувати статус контактів?а то відповіді у тех.підтримці не дочекалася

      Видалити
    4. Вони сказали що може допомогти, але не всім,
      мою проблему вони вирішили самі, я звернувся в супорт, і через 5 хв відповіли що перевіряють, через 10 хв вже усе працювало..

      Видалити
    5. Дякую за пораду але не допомогло і мої звернення у тез.підтримку без результату,двоє контактів не видає статус(таке враження що вони його вимкнули і не змінюють,бо при відправці повідомлення не видає доставлено але переглянуто

      Видалити
    6. тоді прийдеться чекати рішення від Вайбера, як з'явиться, я напишу статтю..

      Видалити
  11. Update 04.01.2018 В кого продовжуються проблеми пишемо в службу підтримки, вказуємо номер, модель телефону, і усе що важливо, відповідають за 5 хв,

    ВідповістиВидалити
  12. Люди добрі, комусь вдалося відновити переписку? Це дурдом, виписки порахунках, прайси, контакти -все накрилось мідним тазом!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Пошукайте дані в памяті телефона, в папці вайбера, там повинно зберегтися,
      а в самому вайбері відновити вже сумніваюсь, що получиться..

      Видалити
  13. Теж непоказує хто в мережі.Що потріно робити

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Зараз єдине рішеня це писати в супорт і вказувати свої дані, і яка проблема..
      https://support.viber.com/customer/ru/portal/emails/new

      як тільки буде якась інформація, яка допоможе всім відразу, напише окрему статтю

      Видалити
  14. Годину назад не змогла зайти в Viber.з'являеться повідомлення,до роботу viber припинено. Перезавантажувала телефон, перепідключала wi -fi. Включала 3G.нічого недопомогло.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. видаляємо його, і ставимо версію з плей маркета,
      можливо застаріла версія..
      (але резервну копію повідомлень зробіть)
      якщо не допомогло то пишіть в супорт, можливо проблеми на їх стороні

      Видалити
  15. доброго вечора!налаштувавши вайбер на ноутбук не всі контакти можуть мені написати.тобто повідомлення відправляються в статусі прочитано але я їх не бачу !!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вітаю!, з цим питанням тільки до супорта, скоріш за все глюк на стороні серверів..

      Видалити
  16. Добрий вечір.Не працює viber.коли дзвоню видає помилку зв'язку.Як виправити ?

    ВідповістиВидалити
  17. Не можу зайти, пише помилка при вході

    ВідповістиВидалити
  18. Не можу зайти в вібер? Темний екран чому?

    ВідповістиВидалити
  19. Людина кожного дня сидить у вайбер, читає повідомлення але зазначено що у мережі була 20 квітня. чому це відбувається?

    ВідповістиВидалити