Не працює Viber і видає помилку?

Viber (вайбер) - це дуже популярний месседжер для телефонів Android і Iphone, який розвивається великими кроками в Україні і за кордоном. Основна функція програми - це забезпечення безкоштовними дзвінками і обміном СМС між користувачами, у яких встановлена ​​програма. У багатьох користувачів часто виникають помилки в роботі Viber, які не дають можливості спілкуватися безкоштовно. Якщо Viber не працює відразу після установки, проблема можлива в апаратній частині вашого телефону. Якщо Viber перестав дзвонити і видає помилку через деякий час роботи, таку проблему можна вирішити кількома способами, які ми сьогодні розберемо в цьому огляді.

 
 
Щоб програма працювала без помилок з'єднання, потрібні наступні параметри телефону або планшета:

Основні вимоги для роботи Viber на телефоні:

Android - Viber 3.0, або вище
iPhone - Viber 3.0, або вище
Blackberry - Viber 2.4 або вище
Windows Phone 8 - Viber 2.2.3 (часткова сумісність, можуть виникнути проблеми з синхронізацією), або вище
Windows Phone 7, S40 / S60 & Bada - Нема мінімальних вимог для Viber.
Наявність Інтернету на телефоні - 3G або Wi-Fi для якісного зв'язку при дзвінках.

Щоб Messenger Viber працював на комп'ютері необхідні наступні вимоги:

Windows:

Windows XP Service pack 3 або вище.
Windows Vista
Windows 7
Windows 8
Mac: OSX 10.7 або вище.
Linux: 64-bit дистрибутив (тільки)

Мінімальні вимоги до обладнання для роботи Viber:

CPU: Dual процесор.
Пам'ять: 1GB оперативної пам'яті.
Мікрофон і динаміки для здійснення голосових викликів, а також веб-камера для відеозв'язку.
Сумісний Bluetooth приймач, для використання Bluetooth пристроїв.

Вимоги для здійснення відеодзвіноків у Viber (якщо не працює відеодзвінок):

Встановлений Viber версії 5.0 і вище.
Операційна система Adnroid 4.0 і вище.
Фронтальна камера телефону повинна бути 1,3 мегапікселів або більше !!!.
Обсяг встановленої в телефоні оперативної пам'яті дорівнює 1,5 Гігабайт або більше !.
Якщо ваш телефон не відповідає хоча б одній вимозі - Відеодзвінок через Viber НЕ БУДЕ ПРАЦЮВАТИ!

Чому не працює Viber  на телефоні і не з'єднується?

Перше що потрібно перевірити це наявність інтернету на вашому пристрої. Для початку відключіть Wi-Fi мережу якщо вона підключена, і спробуйте запустити додаток Viber, з підключенням через мобільний зв'язок. Якщо працездатність не повернулася, перезавантажте ваш телефон або планшет і спробуйте ще раз. У більшості випадків це допомагає вирішити помилки Viber і повернути стабільну роботу програмою.
VIber видає «помилка» при активації номера - що робити?

Повідомлення «Помилка» у Viber з'являється або відразу при активації програми, або після дезактивації вашого акаунта, або перестановки месенджера. Що може викликати повідомлення помилки у вайбері?

1. Ваш номер був заблокований у зв'язку з розсилкою спаму (робот порахував Вас спамером). Така помилка дуже часто зустрічається у користувачів які відправляють багато повідомлень великій групі людей. Буть то привітання з Новим роком, чи іншим святом. Настійно рекомендуємо вам не розсилати повідомлення в Viber великій групі людей! Система автоматично блокує і банить ваш номер НАЗАВЖДИ! Бували нагоди коли користувачі писали лист в технічну підтримку Viber, щоб їм розблокували номер, розсилки спаму не було, і більше цього надалі не повторитися. Але розблокувати номер за запитом майже не реально. Тому рішенням для цієї проблеми буде активація Viber на інший номер, який ще не потрапив до чорного списку системи.

Загальні рекомендації щодо вирішення проблем з підключення в Viber:

    1. Перезавантажте свій гаджет (телефон або планшет);
    2. Відключіться від мережі (Wi-Fi) і перевірити наявність інтернету;
    3. Якщо пункти 1. 2. не допомогли, повністю видалити і встановити заново Viber (усе листування видалитися без відновлення)
    4. Можливо проблеми у вашого провайдера або на серверах Viber, дочекатися поки не відновитися працездатність сервісу.
    5. Можливо ваш номер заблокували (потрапив у спам список).
    6. Відключити wifi, і підключитись через мобільну мережу, або навпаки.
Якщо у вас інша помилка, і ви не вирішили проблеми, залишайте в коментарях свою проблему, яку ми з радістю допоможемо вирішити разом з Вами.

121 коментарі:

  1. В мене не працював вайбер, але завдяки налаштуванням з статті усе працює, дякую!

    ВідповістиВидалити
  2. В мене така проблема: При вхідному виклику viber то видає звук( мелодію), то ні. В чому може бути причина?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Як варіант оновитись до найновішої версії,
      якщо не допомогло, то зробити резервну копію, і видалити програму, а потім знову встановити.

      Видалити
  3. Питання таке: телефонують на вайбер,там занято, хоча в цей час абонент якому телефонують не користується телефоном! І мережа оперетора і підключення до інтернету є! В чому може бути проблема?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за питання.
      проблема може бути в тому, що телефон заблокований графічним ключем, тоді додзвонитись не можна.. спробуйте розблокувати телефон, і тоді дзвонити. якщо не допоможе, то видаляти і наново ставити вайбер.

      Видалити
  4. Така проблема,вайбер не встановлюється на андроід пункти 1і2 не допомагають

    ВідповістиВидалити
  5. Така проблема,вайбер не встановлюється на андроід пункти 1і2 не допомагають

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якщо по характеристиках телефон підходить то:
      1. спробуйте скачати НЕ з плей маркету, а з якогось обінника файлів наприклад 4пда http://4pda.ru/forum/index.php?showtopic=236581
      якщо новіша версія не працює, качайте старішу..
      .. якщо не допомогло пишіть будемо думати дальше..
      https://vk.com/club53426328

      Видалити
  6. коли телефон в режимі сну неможу дозвонитися на вайбер а коли включаю його то вибиває пропущений виклик а пізніше дозвонююся без проблем

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Відключіть блокування екрану (графічний ключ, чи інші паролі блокування)

      Видалити
  7. дякую все запрацювало

    ВідповістиВидалити
  8. При активації приходить код,але пише що він неправильний??!допоможіть

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. http://www.abtels.com.ua/2017/02/viber-nepravylnyj-parol.html
      написана стаття, ознайомтесь.

      Видалити
  9. неможу зареєструватись у вайбері, приходив код але писало що невірний.....зараз не приходить код взагалі. що робити?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Єдиний варіант писати в супорт вайбера, можливо заблокували ваш номер

      Видалити
    2. В мене процесс вайбер зупинено, пробувала все, нічого не допомагає. Що робити?

      Видалити
    3. видаляти чистити кеш і папку у телефоні..
      ставити нову версію..
      якщо це не допопмагає, то тоді робіть скидання даних на телефоні

      Видалити
  10. В мене коли я дзвоню пише що з'єднання розірвано

    ВідповістиВидалити
  11. Не можу зайти в " магазин" пише що потрібно перевірити з'єднання і спробувати знову зайти, але наклейки і смс і приймає і відправляє. Як вирішити проблему. Програму видаляла і знову встановлювала, не допомогло

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. це або поганий інтернет, або на сервері глюки, або версія вайбера крива..
      пробуємо вайфай, чекаємо, чекаємо оновлень програми

      Видалити
  12. Добрий вечір. Проблема полягає в тому, що повідомлення контакту можу відправити, а подзвонити ні. Що робити?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це скоріше щось з апаратом, як варіант спробувати знести програму і поставити знову, якщо ні то це все таки телефон.. тоді тут до спеціаліста

      Видалити
    2. Дуже дякую. Поставили заново. Все працює.))))

      Видалити
  13. не можу зареєструватись.... по ходу заспамили.... але потрібно саме цей номер.... що робити?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Єдиний варіант це писати в їхній супорт

      Видалити
  14. На жаль соm.viber.voip зупинена.що це значить . перед цим перенесла viber на карту памяті. Що треба зробити щоб програма запрацювала ? Дякую

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. видаліть вайбер і поставте знову, але не переносьте на карту пам'яті, програма коректно працює тільки в внутрішній пам'яті

      Видалити
  15. Я скачав вайбер , запустити немоду , вибиває : нажаль програма припинила свою роботу .

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спробуйте скачати старішу версію, ваш телефон не "потягне" нову..
      така проблема спостерігається у старіших самсунг гелексі..
      відпишете результат

      Видалити
  16. Доброго дня!Що робити коли заспамило вайбер на іншому номері а він мні дуже потрібно? Дякую

    ВідповістиВидалити
  17. Добрий день! Що робитити коли в вайбері немає звуку при вхідних повідомленнях? Дякую

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спробуйте в налаштуваннях поставити стандартне сповіщення, має допомогти

      Видалити
  18. Не можливо дозвонитись по вайберу, пише повідомлення що абонент, якому телефоную не зареєстрований, хоча це не так.

    ВідповістиВидалити
  19. Дзвоню по вайбер видео виклик я бачу людину з якою розмовляю а мене не бачать,що це може бути?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. 1. тут 2 варіанти глюк програми, - встановіть старішу версію, ще краще лайт, (качайте з 4pda ) якщо не допомагає пишіть в супорт
      2 це щось з телефоном (якщо наприклад скайп нормально працює, тоді перший варіант пробуйте)

      Видалити
  20. Серед списку телефонів є один на який не можу скинути повідомлення і додзвонитися, не пише коли той контакт був у мережі, не скачує його фото..., хоча від нього отримую повідомлення і дзвінки, а від мене повідомлення тільки на цей номер не доходять. Що робити?

    ВідповістиВидалити
  21. Доброго дня. В мене при вихідному виклику викидає "нет подключения" і це при тому що інтернет є і все інше працює.

    ВідповістиВидалити
  22. Що зробити якщо Viber програма затупила, я його "repair", потім заходжу на ярлик відкриваю вибиває "точка входу в процедуру далі код не найдена в библиотеке DLL і знову код

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. робіть хард резет телефону, іншого виходу нема

      Видалити
  23. Не можу встановити Вайбер попередній стер.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Попробуйте встановити без карти пам'яті.

      Видалити
  24. Видалила вайбер. Тепер не загружається з магазину. Дає помилку 0х8007000В. Lumia640XL

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. 1. ЗАйдіть в акаунт гугл з іншої обліковки,
      2. якщо не допомогло зробіть хард резет

      Видалити
    2. Дякую. Це не допомогло. Знайшовся вихід. Витягнула карту пам'яті і вайбер відразу загрузився. Напевно проблема в тому, що попередній вайбер був на карті.

      Видалити
    3. можливо)
      дякую за відповідь, і за один з варіантів вирішити таку проблему!

      Видалити
  25. не можу активувати вайбер на нокіа с7-00. пише "поганий інтернет спробуйте знову", але інтернет хороший

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. на нокіях цих моделей бувають проблеми з підключенням, напишіть в службу підтримки. вони допоможуть

      Видалити
  26. не можу надіслати повідомлень з пк, але ті, які надсилаю з телефона показує

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. пише що я не в мережі і є жовтий трикутник з знаком оклику біля значка вайбер

      Видалити
    2. перевстановіть на нову версію

      Видалити
  27. вайбер не може підключитися до інтернету

    ВідповістиВидалити
  28. Чому користувач вайбер якому я пишу небачть мої повідомлення.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. можливо повідомлення відправляєте на номер без +380

      Видалити
  29. доброго дня!Скажіть будь ласка чому на вайбері показуєіншим користувачам , напиклад чоловікові , щоя була в мережі в 1.08чи 2.08ночі , коли туди не заходила в такій годині?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Доброго дня! дякую за питання.
      Не обовязково заходити у вайбер, достатньо мати підключений вайфай, щоб ваш статус оновився..
      вайбер у фоновому режимі оновлює контакти, перевіряє наявність повідомлень і т.д

      Видалити
  30. чому з одного номеру абонент у мережі, а з іншого номеру той самий абонент "в мережі 1 серпня"??

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Можливо на одному з телефонів відключена можливість бачити онлайн, тому вибиває стара дата

      Видалити
  31. Почало вибивати помилку: на жаль вайбер зупинено. Що робити, дуже потрібна інформація, що була там. Не хочеться встановлювати новий.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Прийдеться видаляти і ставити по новому, перед тим видаліть кеш програми

      Видалити
  32. чому не видно в якій год заходив той чи інший контакт?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. у вайбер є функція невидимки , якщо у вас вона увімкнена то не буде видно що ви онлайн а також Ви не зможете побачити хто онлайн,
      також якщо не видно якийсь окремий контакт, це значить в нього активована ця функція

      Видалити
  33. На екрані висвічує робота viber припинено що робити

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. перевстановлюйте..
      якщо не допомогло, значить чекайте оновлення версії вайбера

      Видалити
  34. Добрий день .скажіть будьласка чого в режимі сну телефону не приходять відразу дзвінки та повідомлення .але тільки тоді коли заходжу в вайбер.дякую

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. така помилка може виникати коли стоїть графічний ключ, або не дозволено отримувати дані у фоновому режимі

      Видалити
  35. добрий вечір, при надсиланні текстового повідомлення пише "абонент не використовує вайбер"?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Можливо номер записаний без міжнародного коду +380

      Видалити
  36. Доброго вечора,підкажіть будь ласка не чути дзвінків та повідомлень вайбер,бачу лише тоді коли заходжу у вайбер.Дякую!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Привіт, така помилка може виникати тоді коли стоїть графічний ключ на телефонів, і тому вайбер у фоновому режимі не підключається до мережі інтернет..

      Видалити
  37. Привіт , а як написати в супорт вайбера ?
    Не можу встановити вайбер , спочатку не правельни код , а зараз взагалі не реагує.Якщо заблокували номер , як можна розблокувати ?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. support.viber.com/customer/ru/portal/emails/new
      так це блок номера.. пишіть нехай вирішують

      Видалити
  38. Доброго вечора. Маю до вас запитання ,до мене приходить знайома і весь час як вона приходить в неі пікає дивно вайбер і я замітила що пише - вайбер розірвано. І так дві стрічки показує вабер розірвано. Що це може означати?Це не може бути що проходить запис нашоі розмови на вайбері і можливо пропадає інтернет ій і так вибиває вайбер розірвано і перестає записувати. Це може бути так? Може так проходити запис чи що це означає? Дякую за відповідь.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ні це не запис, це глюки програми, це найпоширеніша проблема вайбера, поганий зв'язок з мережею у фоновому режимі,
      тут 100% вирішення немає,
      можливі варіанти:
      ставити наново програму.. писати в супорт, якщо стоїть графічний ключ то забирати його.. і т.д..

      Видалити
  39. Добрий день. Допоможіть вирішити проблему, під час набору абоненту писало помилка з'єднання, я видалив вайбер, та закачав його знову, ввожу код а мені пише: не вдається підключитись до служби viber. перевірте з'єднання і повторіть спробу. Рятуйте що робити!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тут тільки писати у супорт вайбера.. тому що це поширена проблема, яку вирішують тільки особисто з користувачами.. бо загально для всіх виправити це не можуть (у кодерів криві руки)
      support.viber.com/customer/ru/portal/emails/new

      Видалити
  40. допоможіть вирішити проблему. вийшла з вайбера на компютері, коли пробувала зайти мені потрібно був QK-код я водила але не входило зараз перевищено кількість спроб як діяти далі,,,

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Привіт, єдиний варіант це писати в супорт вайбера...

      Видалити
  41. Чому в мене вайбер тупить, якщо до мене хтось дзвонить я пiднiмаю трубку я то добре чую а вони мене не чують яка проблема допоможiть

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Можливо проблема у мережі, або як варіант мікрофон телефона погано працює з вайбером, вам краще звернутись у супорт, і написати свою модель телефона, версію ОС

      Видалити
  42. Доброго дня. В мене не працює дзвінок вайбера, коли я не сиджу в самій програмі. А коли заходжу на сторінку вайбера, то є вже пропущені виклики. Що робити? вайбер удаляла і заново скачувала, нічого не змінилось.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Така проблема зявляється через те що вайбер не працює в фоновому режимі, найчастіше вирішення це зняти блокування екрану (графічний чи інший ключ),
      або, у вас стара модель телефона, де фоновий режим не підтримується

      Видалити
  43. Доброго дня. Вайбер завис,тобто я скачала його, потим пише установити я встановлюю на номер и не приходить код шоб активувати..а зранку я користувалася але при входи програма кожного разу видае установити и вимагае код ,так було 4 рази,якшо я виключала телефон вайбер пропадав и кожного ращу вимагае установки.скайп працюе добре инши програми теж...по роботи потрибний саме цей вайбер,вчому може бути проблема

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. хм, проблем може бути безліч, я б казав найкраще звернутись у супорт вайбера, і написати модель телефона, версію андроїда, можливо проблема на серверах, або ваш номер помилково заблокували

      Видалити
  44. Телефон в ночі показює, що вайбер в мережі, чи це через поганий вай-фай?, або яка причина?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ну якщо вайфай підключений, то він і повинен показувати що вайбер у мережі

      Видалити
  45. У мене виникли проблеми з вайбером. До мене приходять повідомлення, а мої повідомлення просто не надходять.так само і дзвінки, якщо дзвонить до мене, то все в порядку, якщо дзвоню я, то пише що сталася помилка.
    Я вже 3 рази перезавантажувала телефон і вайфай.
    Що робити?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Напишіть будь ласка модель телефона

      Видалити
  46. В мене сталося те що описано вище, розіслола повідомлення і мене заблокувало тепер пробую інший номер зареєструвати не пускає, пише то не має з'єднання хоч є інтернет,то хибний код, хоч само вставляє.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. тут єдиний варіант це писати в супорт, і пояснювати що ви не займались розсилкою спаму, щоб вас розблокували

      Видалити
  47. Чому не приходить повідомлення доки не зайдеш на сторінку.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. 1. це графічний ключ.
      2. вайбер - настройки - загальне = wi fi політика очікування, і ставимо галочку "Завжди на звязку"

      Видалити
  48. Я вже все пробував, но всеодно мені код не приходить на номер який я зареєстровувався і на новий номер, коли приходить то каже що не правильний код, або завжди вибиває що нема інтернету

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Номер заблокували, звертайтесь у службу підтримки

      Видалити
  49. Скажіть будь-ласка шо не так з тим вайбером,я мушу через кожних два три дня його перезагружати,він просто мені по роботі дуже треба так би я не писав,як мені з цею проблемою бути?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. в чому саме проблема? і яка модель телефона?

      Видалити
  50. Вайбер зупинено, чорний екран. Нічого не допомагає. Що робити?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. писав вище, потрібно чистити системну папку вайбера..
      а найкраще скиньте налаштування телефону, і тоді поставте на чистий телефон і усе запрацює

      Видалити
    2. Я чистила! І качала новий нічого

      Видалити
    3. інформаці в кореневій папці теж треба чистити..
      я б сказав скинути дані телефона, і тоді він буде як новий..
      це останній варіант вирішеня інших бути не може

      Видалити
  51. Доброго ранку, скажіть будь ласка що може бути що всі показує що я в мережі коли я не сижу!!! Вайфай і включений і виключений.....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. як тільки на телефоні підєднується інтернет (вайфай або мобільний) вайбер світить онлайн.. і також деякий час після відключення він буде світити онлайн.. тому виходить майже цілодобова явка у вайбері..
      з одійєї сторони це недолік, а з іншої плюс..
      якщо вам потірбно не світитись, то можете прибрати цю функцію в налаштуваннях вайбера.
      дякую за питання!

      Видалити
  52. Допоможіть з проблемою, в мене вибиває помилка на пк немає з'эднання при цьму в мене інтернет є. Переустановляв вайбер но поблема непропала.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. антивірус або брандмаузер блокує доступ до інтернету

      Видалити
  53. Не можу надсилати вихідні повідомлення та вихідні дзвінки у вайбері.Вхідні дзвінки та повідомлення отримую.Підкажіть що робити?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так як і у користувача нижче, пишіть в супорт, блок аккаунта.. перевірять вас і розблокують

      Видалити
  54. Доброго дня. З 29 листопада не можу відсилати вихідні повідомлення. Вхідні отримую.
    Що робити?
    Спам не розсилала.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. пишіть в супорт, блок аккаунта можливий помилково.. нехай розблокують

      Видалити
  55. Вайбер встановлений на смартфоні і працює. При спробі встановити на ноутбуці (Windows XP sp3) при вводі номера (+38099...) далі діло не йде...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Друже, з Windows XP проблем може бути безліч..
      як на мене може бути що браундмаузер блокує доступ до інтернету, в налаштуваннях компа потрібно дозволити

      Видалити
  56. Доброго дня,
    телефоную у вайбері, але мене не чують, хоча я трохи чую. Та додзвонитись до мене ніхто не може (лише я можу комусь подзвонити)!
    Можу приймати та відправляти повідомлення, але довго йде підключення. Не всі зображення відкриваються.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. якщо це через мережу оператора, то можливі проблеми з швидкістю інтернету,
      якщо wifi 1. вирішення проблеме не додзвону
      - вайбер - настройки - загальне = wi fi політика очікування, і ставимо галочку "Завжди на звязку"
      решта, скоріш за все проблема самої програми, видаляйте її і ставте нову версію

      Видалити
  57. Добрий вечір, не можу відкрити чати і прочитати, коли відкриваю їх, то чорніє екран телефона потім збивається і показує головну сторінку телефона. Тел. htc. наперед дякую.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дорого вечора, така помилка зявляється коли кеш даних заповнений повністю, і не вистачає памяті..
      я б радив очистити кеш даних, або найкраще зовсім видалити програму і поставити наново

      Видалити