Як повернути гроші продавцю на AliExpress?


Останнім часом часто виникає питання як же повернути продавцеві гроші в тій чи іншій ситуації. Наприклад, ви замовили у якогось продавця товар, йшов він довго і ви відкрили суперечку, повернувши повну вартість товару. Але ось проблема, гроші повернули, а товар прийшов. Починає мучити совість що якось не добре, адже товар влаштовує і все відмінно. Як же бути в такій ситуації? Виходи є два:

    «Забити і забути»
    «Оплатити знову і забути»

Що ж означає забити і забути? Продавець не виконав поставлених умов, посилка йшла довго, суперечка виграна, а значить товар і гроші можна спокійно залишити собі.

Оплатити знову і забути. Це означає, що при вашому бажанні можна оформити замовлення заново, оплатити, але заздалегідь попередити продавця щоб він його не відправляв. Через якийсь час підтверджуєте отримання і на цьому все. Виходить ви таким чином повертаєте гроші продавцю за раніше прийшов товар.

Як написати продавцеві?


Для цього потрібно зайти в «Мої замовлення», знайти потрібний вам замовлення і там ви побачите рядок «Повідомлення продавцю».
 


Потім вам відкриється вікно з інформацією про замовлення, з його відстеженням і прокрутивши вікно вниз ви побачите місце для листування з продавцем. Що написати продавцеві?

У повідомлення досить буде коротко описати ситуацію і краще це робити на англійській мові. Для цього можна скористатися звичайним онлайн перекладачем.

Приклад повідомлення:

"Привіт мій друг. Я раніше замовляв у тебе товар, але ти повернув мені гроші по спору. Я отримав товар і все добре. Я хочу повернути гроші. Так що я оформлю замовлення знову, але ти не відправляй його. »

«Hello, my friend. I have already ordered your item, but you gave me the money in dispute. I received the item and all is well. I want to return the money. So I will order it again, but you do not send. »

0 коментарі:

Опублікувати коментар