Обробка замовлення на AliExpress


Після того, як ви оплатили замовлення і платіж був успішно перевірений, статус замовлення змінюється на «Обробка замовлення», яка в середньому займає до 7-10 днів. За цей період часу продавець повинен оформити, упакувати і відправити посилку покупцеві.

Що ж таке обробка замовлення?


Не варто плутати поняття час захисту замовлення і час обробки замовлення. Час захисту замовлення - це час, в яке ви повинні отримати свою посилку і в разі чого встигнути відкрити спір.

Час на обробки замовлення - це час, який дається продавцю на відправку замовлення після його оплати.


Що робити якщо час обробки закінчується?


Тут є три варіанти:

  1.     Спробувати запросити скасування відправлення
  2.     Чекати коли час закінчиться і замовлення автоматично закриється
  3.     Продовжити час обробки

Запит скасування

Давайте спочатку розберемося з першим варіантом. Власне як запросити скасування? Для цього вам треба зайти в «Мої замовлення», вибрати потрібний замовлення і відкрити його, натиснувши на кнопку докладніше.



Далі відкриється інформація по замовленню, де буде написано його статус і час (обробки або захисту покупця).
Нижче під часом ви побачите кнопку «Запросити скасування замовлення». 


Пам'ятайте: продавець не зобов'язаний підтверджувати скасування замовлення! Це його вибір і зробити з цим нічого не можна. Тому що бувають ситуації, коли продавець пішов відправляти товар, а ви в цей час запросили скасування і звичайно ж він її помітив, коли посилка вже лежить на пошті в очікуванні відправки вам. Або, наприклад, продавець відправив товар ще давно, але через завантаженість забув його помітити як відправлений.

Після цього вам пропонується вибрати причину скасування, після її вибору просто натискаєте на відправити. 



Як тільки продавець підтвердить скасування, замовлення перейде в статус «Закрито» і гроші повернуться протягом 15 робочих днів.


  Закінчення часу. 

Власне в нашому другому способі все просто. Тут треба просто чекати, коли продавець або відправить ваше замовлення, тому що буває коли продавець відправляє його в останні хвилини. Або коли замовлення автоматично закриється, тому що закінчиться час на обробку. Знову ж тоді замовлення перейде в статус «Закрито» і відбудеться повернення грошей протягом 15 робочих днів. 





Продовження часу обробки.

 Для цього під часом є кнопка продовжити час обробки. Вам потрібно буде тільки вказати бажаний час продовження.

 продовжити час обробки


Але все ж якщо продавець довго не відправляє товар, то не раджу відразу братися продовжувати час, а спочатку все таки написати продавцю. Як правило якщо продавець довго тягне з відправкою, то або він його вже не відправить, або забув.

0 коментарі:

Опублікувати коментар