Смартфони Philips містять попередньо встановлений троян Android.Cooee.1


Минулої осені фахівці компанії «Доктор Веб» виявили, що троянець Android.Cooee.1 попередньо встановлений на різних «безіменних» пристроях китайських виробників. Тепер з'ясовується, що проблема торкнулася не тільки бюджетних апаратів: аналогічну програму помітили на смартфонах s307 компанії Philips.


Android.Cooee.1 встановлений на пристроях «з коробки» і маскується під програму-лаунчер. Як не дивно, звичайні функції оболонки вірус чесно виконує, але крім цього відображає нав'язливу рекламу, а також завантажує і встановлює всіляке стороннє ПЗ.

Android.Cooee.1 вельми хитрий і починає працювати не відразу, а тільки після часу, отримавши відповідну команду від C & C сервера. Через цю особливості віруса, жертва швидше за все, не відразу зуміє виявити джерело нав'язливих повідомлень.

Троян здатний показувати рекламу в панелі повідомлень, відображати її на весь екран або у вигляді окремих банерів поверх працюючих додатків, демонструвати рекламні відеоролики і анімацію на головному екрані ОС.


Android.Cooee.1 також є системною програмою, тобто він здатний встановлювати сторонні додатки, і інсталяція цього ПЗ проходить приховано від користувачів. Спектр сторонніх додатків широкий: від нешкідливих ігр та браузерів до всіляких троянців, таких як СМС-Сендерів, завантажує і навіть банкери, які можуть непомітно викрасти гроші з рахунків користувачів.

Крім того, троян вкрай складно видалити: він інтегрований безпосередньо в прошивку пристрою, так що скидання до заводських параметрах тут не допоможе. Позбутися від Android.Cooee.1 складно навіть маючи root-доступ до девайсу. Справа в тому, що звичайне видалення Android.Cooee.1  призведе лише до того, що пристрій перестане працювати. Адже програма-лаунчер, в якій знаходиться троянець, відповідає і за нормальне завантаження ОС. Тому доведеться спочатку встановити альтернативний лаунчер і призначити його оболонкою за замовчуванням. Однак у більшості випадків отримання root-доступу до системи означає втрату офіційної гарантії виробника.

Фахівці «Доктор Веб» вже зв'язалися з компанією Philips, і пошуки «можливого вирішення проблеми» вже ведуться.

0 коментарі:

Опублікувати коментар