Що робити, якщо сталася помилка [DF-CHARTA-01] в Google Play?

Останнім часом в мережі з'явилися скарги на те, що при спробі увійти в Google Play виникає «Помилка при отриманні даних з сервера: [DF-CHARTA-01]». Більшість користувачів, які зіткнулися з цією проблемою, живуть в США і крім особистого облікового запису Google мають ще й університетський - робочий або навчальний. У навчальних закладах Америки надання студентам і співробітникам поштової скриньки в зоні .edu це звичайна практика, яка полегшує адресні службові розсилки і повідомлення. Використовуючи його протягом декількох років під час навчання або роботи, користувачі скачують з Google Play всілякі додатки. Але в подальшому при спробі зайти в Google Play вони стикаються з помилкою при отриманні даних з сервера [DF-CHARTA-01].
 [DF-CHARTA-01].

Видалити університетський аккаунт і почати користуватися новим особистим - варіант, який мало кого влаштовує. Адже разом з обліковим записом зникнуть контакти, ігри, програми та інша потрібна інформація. Вдалося з'ясувати, що проблема виникає через особливості взаємодії Google з поштою в зоні .edu - керованим університетським аккаунтом Google. Були також знайдені два способи виправити ситуацію:

1. Перемикання від університетського аккаунта до особистого.

Щоб позбутися помилки [DF-CHARTA-01] можна додати ще один обліковий запис Google на Android-смартфон, після чого перейти в меню Google Play і включити цей акаунт для роботи:

   1. Відкрийте програму Google Play;




  2.  Натисніть на іконку меню;




  3. Ви побачите ім'я та адресу електронної пошти облікового запису, яка використовується в даний момент;



 4.  Щоб вибрати інший обліковий запис, використовуйте прокрутку вниз до потрібного вам аккаунта;





5. Виберіть обліковий запис, який ви хочете використовувати.


Тепер Google Play повинен працювати нормально.

2. Активація "Google Play" в консолі адміністратора Google (тільки для навчальних акаунтів)

  1. Для того, щоб скористатися цим способом, вам потрібен акаунт адміністратора.
  2. Відкрийте сторінку https://admin.google.com в будь-якому веб-браузері; 
Що робити, якщо сталася помилка [DF-CHARTA-01] в Google Play?

  1.     Виберіть "Додати обліковий запис";




    На сторінці входу введіть облікові дані облікового запису адміністратора.


На сторінці входу ви можете побачити кілька акаунтів. Вибирати потрібно той, який не закінчується на @ gmail.com. Це і є аккаунт адміністратора. Якщо у вас немає такого аккаунта, можна звернутися з проханням до того, у кого він є.
Далі необхідно активувати пункт "Google Play" у вкладці "Програми":

  •     Увійти в консоль адміністратора -> "Програми" -> Більше додатків від Google;

  •     Вибрати "Google Play".


Примітки:

  1. Якщо ви створили свій аккаунт і / або маєте можливість створювати акаунти користувачів, які підтримуються вашим, то ви, також, можете отримати доступ до https://admin.google.com.
  2.  Якщо обліковий запис була передана вам (університетом, організацією і т.п.), а не створена вами самостійно, будь ласка, узгодьте свої дії з IТ-відділом або адміністратором.
  3.  До особистих облікових записів помилка [DF-CHARTA-01] відношення не має.

0 коментарі:

Опублікувати коментар