Вибачте, сталася помилка в Instagram, вирішення проблеми

Левова частка нововведень в програмному забезпеченні соціальних мереж не проходить гладко. Деякі з них викликають різку критику членів спільноти через невдало оновленого дизайну або банального незручності, але є і такі, які супроводжуються появою проблем в роботі мережі.





Саме така помилка виникає останнім часом у багатьох користувачів Instagram при спробі увійти в свій акаунт з телефону. Нічого дивного - розробники видають одне оновлення за іншим і, можливо, в гонитві за досконалістю упустили щось важливе. Проте, при належній наполегливості вихід знайдеться з будь-якої ситуації. Ми вирішили розповісти вам про те, як впоратися з проблемою «Вибачте, сталася помилка» при вході в Instagram.

Представляємо зібрані в мережі поради:
1 спосіб: Спробуйте зайти в свій акаунт з іншого телефону. Як це не дивно, але спосіб іноді спрацьовує.

2 спосіб: Спробуйте зайти в Instagram за допомогою Facebook. Ймовірно, вам неодноразово пропонувалося пов'язати два своїх акаунта в цих соціальних мережах, і якщо ви на це пішли, то з помилкою входу розберетеся легко. Досить авторизуватися через профіль Facebook, прив'язаний до акаунту в Instagram.

3 спосіб: Зайти в web-версію в Instagram. Проблему зі входом це не вирішить, але переглянути стрічку вам все-таки вдасться.


4 спосіб: Зайти в Instagram під Windows 10. Виявляється, на ноутбуці (крім MacBook) можна спокійно користуватися Direct'ом і зайти в акаунт Instagram за допомогою версії додатка, написаної під Windows. Зайшли? Можете почитати директ і відповісти на повідомлення, але настійно рекомендуємо до закінчення сеансу зайти в налаштування, знайти пункт "Друзі на Facebook", увімкнути свій профіль в Facebook і трохи почекати, поки акаунти не зв'яжуться між собою. Після цього у вас завжди буде в розпорядженні легкий спосіб повернути доступ, як це показано в п.2.

5 спосіб: Запустити веб-версію Instagram (Instagram.com), авторизуватися в ній і зайти в налаштування. Там відшукати опцію "Тимчасово заблокувати мій акаунт" і вибрати її, натиснувши на рядок. В якості причини потрібно вибрати "проблеми зі входом", після чого підтвердити свій запит на тимчасове блокування і забути про проблему години на 3. З блокування обліковий запис повертається за допомогою логіна. Невідомо, що там відбувається за ці три години, але у переважної більшості користувачів проблема зі входом в Instagram вирішилась саме цим способом.

6 спосіб: Видалити додаток і встановити його заново (природно, мова йде про Instagram). Іноді метод спрацьовує.

7 спосіб: Скидання апарату до заводських налаштувань. Кажуть, що цей спосіб теж допоміг кільком користувачам. Можете спробувати і ви, але не забудьте зробити резервну копію, щоб не втратити всю інформацію, що зберігається на смартфоні.

8 спосіб: Якщо жоден зі способів не допоміг, залишається тільки останнє рішення: знайти на екрані напис «допомога з входом в систему». Вона бліда і погано помітна, потрібна нам інформація, а саме, перший із запропонованих варіантів допомоги, в повному обсязі відображається на екрані. Проте, вибираємо його і вписуємо в потрібну графу адресу електронної пошти, після чого натискаємо "Відправити електронного листа" і чекаємо заповітний конвертик від Instagram. Лист відкриваємо, знаходимо велику синю кнопку і натискаємо на неї. Далі слід питання, за допомогою якої з програм ви хотіли б відкрити посилання - вибираємо Instagram і закріплюємо це рішення натисканням рядки "Використовувати цей вибір завжди".


Залишається тільки привітати всіх, кому допомогли ці поради, і попросити користувачів, знайшли своє рішення, поділитися ним в коментарях.

1 коментарі: