Що робити, якщо випадково підтвердив отримання замовлення на Aliexpress

Передчасне підтвердження замовлення дуже часта проблема для покупців новачків на AliExpress. Давайте відразу розберемося коли ж треба натискати цю заповітну кнопочку. Підтвердження замовлення натискається в тому випадку, коли ви отримали замовлення і у вас немає по ньому претензій. Хоч за новими правилами і можна відкривати суперечки по товару протягом 15 діб після підтвердження, але краще все таки спочатку перевірити товар на вигляд і покористуватися ним, переконавшись що він не зламається або не порветься протягом 2-х тижнів. Для цього краще продовжити трохи захист.


І так, якщо ж ви все таки заздалегідь підтвердили замовлення і гроші пішли продавцеві, що робити в цьому випадку?

Варіант тільки один. Відкривати суперечку. Слід так само написати продавцеві повідомлення, англійською мовою, пояснивши ситуацію, що підтвердили випадково і будете чекати товар у відкритому спорі. Через якийсь час суперечка автоматично загостритися, але адміністрація побачивши ваше повідомлення продавцю з поясненнями(робимо скритшот повідомлення і вкладаємо в матеріали спору), відкладе рішення на потім, давши вам можливість дочекатися товар.

Як відкрити спір?


Для цього треба зайти в «Мої замовлення» і знайдіть потрібний товар.

Поруч з потрібним замовленням натисніть «Детальніше» або «Відкрити спір» і вам відкриється вся інформація по ньому.



Потім натисніть на заповітну кнопочку «відкрити спір» 


Відкриється нова вкладка з пропозицією подання запиту на повернення грошей. У нашому випадку вибираємо «Тільки повернення», що означає що ви хочете тільки повернення грошей.


Після цього вам слід відповісти на кілька запропонованих питань.


У нашому випадку причину відкриття можна вказати будь-яку, так як в додаткової інформації буде вказана справжня причина. Суму вказуєте повну.

Тепер пора розібратися що ж написати в додаткової інформації та в повідомленні продавцеві?

В додатк. інф. треба писати тільки англійською мовою, тому що якщо будуть присутні російські знаки, то це може просто не підійти і суперечку відкрити не вийде.

Що писати в тексті? Досить коротко і ясно описати ситуацію на англ. мові, для цього можна скористатися онлайн перекладачем

Приклад тексту:


«Я випадково підтвердив отримання замовлення. Хочу почекати в відкритій суперечці »
«I accidentally confirm receipt. I want to wait during the open dispute. »

Далі відправляєте форму спору і чекаєте рішення. Як правило адміністрація АліЕкспресса йде назустріч покупцеві і дає час на очікування замовлення, просто не висуваючи рішення у спорі.

0 коментарі:

Дописати коментар